Jak kopiować to takie wnętrza

38

Dużo dobra przed nami: Zaczynamy jasnym, kobiecym wnętrzem @missjettle. Płynnie przechodzimy do dodatków pasujących do tego mieszkania, ale dostępnych w naszych rodzimych sklepach. Na koniec dowiecie się jak przy pomocy wałka, farby i mężczyzny, stać się posiadaczem najprawdziwszej białej podłogi z @nurrgula - crem de la crem skandynawskiego stylu.




Mariet missjettle.nl

Takie wnętrze dziś dopadłam i nie zawaham się go użyć. Przyznam się, że sama z niego skopiowałam pomysł do swojego mieszkania, więc jest szansa, że coś dla siebie też Drogi Czytelniku znajdziesz. Przyjrzyj się krzesłom (nie do pary), tapecie (na pół ściany), witrynie (dwie wersje kolorystyczne), szafie w dziecięcym pokoju (stara, odrapana a jaka idealnie pasująca). Dużo jest tu fajnych pomysłów. Takich do podpatrzenia i wprowadzenia w życie, przy umiarkowanym wysiłku.











Dodatki

Tak, wiem. Ułatwiam życie serwując na tacy gotowe rozwiązania. Przynoszę świeże, jeszcze gorące dodatki. Wystarczy wpakować do koszyka, poczekać na kuriera i żyć na kredycie pół roku. Jednak, jak się bardzo postaramy, zawsze znajdzie się okazja, żeby sobie coś z tej listy sprezentować. Można obchodzić Dzień Górnika, Święto Kwiatów, Międzynarodowy Dzień Debetu na Karcie, ten ostatni tak lubię, że celebruję okrągły rok.
Nie zachęcam do zakupów, a oszukałam się w internetowych sklepach jak głupia? Cóż... Skończyły mi się riposty.

1. Gablotka, 2. Lampa, 3. Lampa, 4. Poduszka,  5. Stolik pomocniczy, 6. Miska, 7. Chlebak
8. Kosz, 9. Tapeta, 10. Stołek, 11. Stolik, 12. Dywan, 13. Stolik pomocniczy, 14. Pojemnik








Biała podłoga


Podchodzę do niej jak do jeża (do białej podłogi, nie do właścicielki bloga). Z jednej strony ten gryzoń jest taki słodki, ten malutki nosek i małe uszka, aż chce się pogłaskać. Mam jednak świadomość, że jak mnie skubany upierdzieli tymi kolcami to zobaczę gwiazdy, zaraz po tym jak się z bólu posikam. Boję się, że zimna, że będzie odpryskiwać, że jakoś tak dziwnie nienaturalnie - powiedziała o naturalności ta, która ma na podłodze plastikowe panele.
Jak widać jeża da się oswoić, panele przemalować. Fajnie to wygląda, tak fajnie że nieśmiało rozglądam się za wałkiem.




38 komentarzy:

  1. /refreszing.pl/
    Dla mnie troszkę zbyt subtelnie, ale podoba mi się! Zawsze podobały mi się pastele. Widzę je w aranżacji mieszkania na jesień/zimę , aby zatrzymać lato, słońce i światło. Piękne kompozycje i aranżacje. Tylko tytuł posta.. dość kontrowersyjny. Nie podrabiajmy. Inspirujmy się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam identyczną lamperię, więc musiałam nazwać rzeczy po imieniu. Jeszcze poluję na identyczną witrynę. Pastele zawsze spoko :)

      Usuń
  2. Piekne i cudne pastele, aż przyjemnie w takich wnętrzach przebywać :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo kobiece, osobiście doprawiłabym czernią. Ale baza jest sympatyczna

      Usuń
  3. Śliczne wnętrze! Próbuję podpatrywac takie pieknosci i coś wprowadzać powoli do swojego M ale muszę jeszcze troszkę popracować nad tym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam mieszane uczucia. Z jednej stronie wszystko stylowo i cudnie, a z drugiej nie życiowo. Brakuje mi tu książek, rozwalonych zabawek, kubka z kawą i plamy na dywanie ;). Jednak stanowi to fajną inspirację do przeniesienie na realne wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plamy z powodzeniem można umyć w Photoshopie - czyści najskuteczniej. Synek Mariet jest malutki, jeszcze dużo przed tymi podłogami

      Usuń
    2. He, he czyszczenie dywanów w Photoshopie. Muszę koniecznie spróbować :-) Ciekawe co na to klienci powiedzą. Cyfrowe pranie dywanów i wykładzin - nowa usługa. To będzie hicior :-)

      Usuń
  5. Miluchno znaleźć się w towarzystwie fajnego wnętrza wyrwanego prosto ze Skandynawii! Pastele to nie do końca moja bajka, ale jest tu kilka rzeczy, które pięknie pasowałyby do mojego M. :D Uściski ślę kozie! Kaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałaś czadu z tym malowaniem, udowadniasz że jak się chce mieć ładne wnętrze to nawet panele nie są w stanie stanąć na drodze

      Usuń
  6. Biała podłoga u Kozy wymiata a z tego drugiego wnetrza podziwiam wełniany dywan(te sploty jak na drutach dziergane)bajka i miętowe,obdrapane drzwi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewną rezerwą patrzyłam jak Kasia przygotowuje się do malowania podłogi, ale teraz muszę przyznać że wyszło genialnie. Dywan jest sukhi, widzę taki w pokoju córki (oczami wyobraźni)

      Usuń
  7. Cudowne inspiracje wybrałaś. Ja też niedawno malowałam panele w sypialni. Napracowałam się tak, że miałam serdecznie dosyć. Ale chyba nie muszę pisać, że teraz jestem przeszczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne mieszkanie, bardzo miło się je ogląda, choć dla mnie chyba zbyt landrynkowe. Ale piękne są tam detale i wykończenia. I ogromnie mi się spodobały witrynka, stara szafa i moja ulubiona tapeta w drzewa - cudnie tam wygląda :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jest to mieszkanie z kilkoma fajnymi pomysłami. Zwłaszcza ta witrynka... ach

      Usuń
  9. /luluhome.pl/
    Cudowne wnętrze. Uwielbiam takie klimaty, jasno, schludnie i królestwo pastele. Chyba w takich wnętrzach najlepiej się odpoczywa i zawsze wydaje się czyste ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jest jeszcze męska część rodziny, która z niezrozumiałych względów nie czuje się tak dobrze w różach i łososiach 😋 i to jest pewnien problem

      Usuń
  10. Te witrynki są świetne! I domyślam się, że garść inspiracji wrzuciłaś nie po to, by skopiować całość 1:1, lecz by wyłowić co większe smaczki .. :-) Jeśli chodzi o białą podłogę, u mnie, co prawda deski (najtańsze z marketu ;-), ale jednak białe. Jeśli chcesz zobaczyć, jak wygląda biała podłoga z odpryskami, zapraszam do siebie (zresztą zapraszam, nawet jeśli nie chcesz na to patrzeć ;-). Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpryski jakoś mnie nie przerażają, bardziej zbyt "sterylna" powierzchnia. Jeśli znajdę gdzieś taką witrynę, bez zawachania kupuję

      Usuń
  11. Rzeczywiście duża porcja inspiracji. Niektóre zdjęcia już zapisałam na dysku. I cudowna waga, właśnie czegoś takiego szukam do przyszłej kuchni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waga jest w bardzo sympatycznej cenie, też o niej poważnie myślę.

      Usuń
  12. Biała podłoga! moje marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie ciekawi ten gruby dywan. Czy wiemy coś o nim? Materiał, producent? Wygląda mi na wiskozowy ale mogę się mylić. Ciekawe jak by się go czyściło. Kilka razy miałem do czynienia z wiskozowymi ale o innej fakturze. Ten jest naprawdę wyjątkowy
    http://pranieczyszczenie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Aktualnie szukam jakiś na prawdę ciekawych i niepowtarzalnych dodatków do swojego mieszkania. Powiedzcie mi proszę co sądzicie o takich podnóżkach https://dkwadrat.pl/pl/menu/meble/podnozki-1747.html ? Waszym zdaniem to będzie dobry dodatek do aranżacji mieszkania?

    OdpowiedzUsuń
  15. Czysto, przestronnie, przytulnie i nowocześnie. W tak urządzonym wnętrzu z pewnością cudownie się mieszka. Przy tak niewielkiej przestrzeni warto zadbać o w pełni sprawną instalację ogrzewania i klimatyzacji, gdyż jedynie usuwające wszelką wilgoć, zanieczyszczenia i zapachy wentylatory kanałowe zapewnią pełny komfort mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo ciekawych inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  17. Posadzki wykonane z żywicy świetnie wpisują się w każde wnętrze i są bardzo komfortowe.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oryginalnie urządzone wnętrza zasługują na oryginalne lampy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten artykuł to prawdziwa inspiracja. Uwielbiam wnętrza w jasnych tonacjach, które emanują kobiecym wdziękiem. Cieszę się, że podzieliłaś się swoim znaleziskiem i zainspirowałaś mnie do wprowadzenia podobnych elementów do mojego mieszkania. Podoba mi się pomysł z krzesłami nie do pary oraz tapetą na pół ściany - to niesztampowe rozwiązania, które dodadzą charakteru i unikalności wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Z takich inspiracji śmiało można czerpać pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ta przestrzeń

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ALE TU ŁADNIE , Blogger